Oficina Virtual d'Atenció al Ciutadà

Oficina Virtual d'Atenció al Ciutadà

 

CastellanoCastellano
 | Català

Carpeta ciutadana

Els meus tràmits i dades personals
Què és?


Visualitzar més enllaços

Dades de contacte

Ajuntament d'Olvan
Pl. Ajuntament, s/n
08611 Barcelona
93-8250013

Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats

Sou a:

Els camps amb un asterisc (*) són obligatoris

Representació mitjançant plataforma Representa

Introdueixi el tipus i número de document del sol·licitant i del representant i faci clic a "Validar representació" per comprovar si la representació és vàlida i obtenir les dades completes

Sol·licitant



Representant



Dades del Representant

Dades del Sol·licitant / Interessat























Adreça a efectes de comunicacions i/o notificacions




















Vull rebre notificacions electròniques relacionades amb aquesta sol·licitud

Avisos

Si voleu rebre avisos, indiqueu el mitjà pel qual els voleu rebre:

Dades de l'establiment / activitat



Més informació a la Seu Electrònica del Cadastre













Normatives que regulen l'activitat



Normativa en matèria d'accidents greus

Documentació que aporta el sol·licitant

Aquesta memòria ha d'explicar la naturalesa de l'activitat i les seves característiques principals, amb determinació de les necessitats d'ús i aprofitaments del sòl i del subsòl, així com dels requeriments de l'activitat respecte la disponibilitat i la suficiència dels serveis públics municipals.


Documentació que obra en poder de l'ajuntament

Declaro sota la meva responsabilitat

Que en cas d'actuar com a representant legal, disposo de tots els poders necessaris per a tramitar aquesta sol·licitud i rebre, si escau, les corresponents comunicacions i/o notificacions.

Sol·licito

Que es tingui per presentada aquesta sol·licitud i que s'emeti el corresponent informe urbanístic.


Política de protecció de dades de caràcter personal

La secció Tràmits de l'Ajuntament sol·licita als seus usuaris dades de caràcter personal: nom, cognoms, adreça, etc., per tal de poder realitzar la tramitació sol·licitada per l'usuari, complint les condicions de seguretat i confidencialitat exigides per la legislació vigent en cada cas.

Aquestes dades s'integren en els corresponents fitxers informatitzats del propi Ajuntament, d'acord amb la legislació o normativa vigent en cada cas.

L'Ajuntament garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures, d'ordre tècnic i organitzatiu, que garanteixen la seguretat d'aquestes dades.

 

Exercici de drets d'accés, cancel·lació, rectificació o oposició, previstos a la Llei 15/99, LOPD

Per l'exercici d'aquests drets, l'interessat pot dirigir-se a:
Ajuntament d'Olvan
Pl. Ajuntament, s/n
Olvan 08611
Tel. 93-8250013 Fax.93-8228685

indicant clarament en l'assumpte: Tutela de Drets LOPD.


Prement el botó "Continua" està a punt de manifestar la seva voluntat de signar el present document, que quedarà vinculat a les seves dades identificatives (nom, cognoms i NIF) autenticades en accedir al sistema

| © 2017 Consorci Administració Oberta de Catalunya. Tots els drets reservats.
Llicència d'ús per a l'Ajuntament d'Olvan. |

Ajuntament d'Olvan. Tots els drets reservats.
Servei prestat en col·laboració amb el Consorci AOC.